کنفرانس هاکنفرانس های داده کاوی

دهمین کنفرانس داده کاوی ایران‎

نام کنفرانس:  دهمین کنفرانس داده کاوی ایران

تاریخ برگزاری: ۸ و ۹ اسفند ۹۵

حوزه : کنفرانس داده کاوی

آدرس: http://www.irandatamining.com/

 

معرفی کنفرانس:

دانش نوین داده کاوی (Data Mining) یکی از ده دانش در حال توسعه ای است که دهه حاضر را با انقلاب تنکولوژیک مواجه ساخته است و بدین رو در سال های اخیر در دنیا گسترش فوق العاده سریعی داشته است . دانش داده کاوی فرآیند کشف دانش پنهان درون داده است که با برخورداری از دامنه وسیع ، امروزه دارای کاربرد در زمینه های مختلف از جمله حوزه های  صنعتی ، پزشکی، ارتباطات، کشاورزی، انرژی، علوم اجتماعی، فرهنگی ، سیاسی، اقتصادی، بازرگانی، نظامی، آموزشی و .. است، بگونه ای که امروزه مرز و محدودیتی برای کاربرد این دانش در نظر گرفته نشده و زمینه های کاری این دانش را از اعماق اقیانوس تا بیکران فضا می دانند.

در راستای توسعه دانش داده کاوی به عنوان جدیدترین و برترین روش حل مسئله و به کارگیری آن در کشور و تداوم برگزاری موفق کنفرانس های سالانه ، دهمین کنفرانس داده کاوی ایران در روز ۸ و ۹ اسفندماه ۱۳۹۵ با مشارکت و حمایت دانشگاه ها ، وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت ها و با حضور اساتید ، پژوهشگران و صاحب نظران برگزار خواهد گردید.

با توجه به فضای مناسب بوجود آمده جهت بهره برداری علمی و کاربردی از دانش داده کاوی در پیشبرد و توسعه سازمان های برتر و خلاق دولتی و خصوصی در این رویداد، از کلیه علاقمندان دانش نوین داده کاوی ، مدیران و کارشناسان ارشد سازمان ها و اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه ها جهت حضور و ثبت نام در دهمین کنفرانس داده کاوی ایران دعوت به عمل می آید.

اهداف کنفرانس:

  • بسط و گسترش دانش داده کاوی در کشور
  • آشنایی با آخرین یافته ها و کاربرد های دانش داده کاوی در دنیای توسعه یافته
  • معرفی هر چه بیشتر توانمندی های دانش داده کاوی به عنوان روش برتر حل مسئله
  • آشنایی با توانمندی های علمی و کاربردی کشور در عرصه دانش داده کاوی
  • هم اندیشی دانشگاهیان ، دانش پژوهان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه ها و مدیران و کارشناسان بخش های مختلف مرتبط با دانش داده کاوی

 

تاریخ های مهم
آخرین مهلت ارسال مقالات کامل     ۱۳۹۵-۱۱-۱۰
تاریخ اعلام نتیجه داوری مقالات     ۱۳۹۵-۱۱-۲۰
آخرین مهلت ثبت نام     ۱۳۹۵-۱۱-۲۵
تاریخ شروع کنفرانس     ۱۳۹۵-۱۲-۰۸
تاریخ پایان کنفرانس     ۱۳۹۵-۱۲-۰۹

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن