بلاگ

بخش جدید سایت MrMining : اطلاع رسانی کنفرانس های داده کاوی ، فرآیند کاوی و هوش مصنوعی

به اطلاع همه همراهان سایت MrMining.ir می رسانیم که بخش جدیدی به سایت اضافه شده است. در این بخش سعی داریم کنفرانس های مهم داخلی و بین‌المللی را در حوزه های داده کاوی، فرایند کاوی و هوش مصنوعی را اطلاع رسانی کنیم.

از آنجایی که مرجعی تخصصی در زمینه اطلاع رسانی همایش ها و کنفرانس های داده کاوی ، فرآیند کاوی و هوش مصنوعی وجود وجود ندارد، تیم MrMininig تصمیم گرفته است، با رصد کنفرانس های ملی و بین‌المللی، کنفرانس های معتبر و مهم را در سایت معرفی نماید.امیدواریم بتوانیم تلاش های تیم بتواند نیازهای شما عزیزان را تا حدی زیادی مرتفع نماید.

کنفرانس های که حوزه ها فوق بر گزار می شود معمولا با دو دیدگاه برگزار می شود. (به عنوان مثال کنفرانس های داده کاوی را در نظر بگیرید)

  1. کنفرانس های با تمرکز بر روی حوزه داده کاوی: در این کنفرانس ها  معمولا تکنیک ها و پژوهش های جدید در حوزه داده کاوی توسط پژوهشگران معرفی می شود.
  2. کنفرانس های با محوریت یک موضوع خاص: در این کنفرانس ها معمولا تکنیک های داده کاوی موضوع فرعی است و بیشتر استفاده از تکنیک های داده کاوی در آن موضوع خاص مورد توجه است. به عنوان مثال می توان حوزه داده کاوی آموزشی (Educational Data Mining) را نام برد. در این کنفرانس ها معمولا آخرین پژوهش ها و مطالعات استفاده از تکنیک های داده کاوی در حوزه یادگیری الکترونیکی ارائه می شود.

در سایت قصد داریم تا هر دو نوع کنفرانس را تحت پوشش قرار دهیم. البته از آنجایی که تعداد کنفرانس های دسته ۲ بسیار زیاد است، سعی میکنیم که کنفرانس های معتبر و گلچین شده در سایت قرار دهیم. بعلاوه تمامی کنفرانس های داده کاوی ، فرایند کاوی و هوش مصنوعی را نیز رصد خواهیم کرد.

تیم MrMining آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نظر از شما عزیزان هستیم. برای ارتباط با تیم می توانید از ایمیل های زیر استفاده کنید.

admin@MrMining.ir

MrMining@yahoo.com

m_barati@ut.ac.ir

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن